3 דקות על שיווק ועסקים | רימרקטינג אפטר ליד

בכל יום שלישי נפרסם סרטון תוכן.
כל סרטון יהיה בן 3 עד 10 דקות על שיווק ועסקים.
תיאוריה + פרקטיקה.

אז היום ב- 3 דקות על שיווק,
אנחנו הולכים לדבר על משהו אחד
שרוב בעלי העסקים שעושים פרסום ממומן, מפספסים.
משהו אחד שקל ליישם אותו,
הוא כמעט ולא עולה לנו כסף להקים אותו,
ולבצע אותו ולהשתמש בו בצורה חוזרת ורפטטיבית.

השיפור שהוא יכול לייצר במכירות ובתוצאות העסקיות,
הוא לפעמים יכול להיות ב-10%, ב-20%
ולפעמים ב-30% וצפונה מזה.

לדבר הזה קוראים –
Remarketing After lead
רימרקטינג אחרי ליד.


מה הכוונה?
רובנו, כשאנחנו עושים פרסום ממומן, כל האוריינטציה שלנו
היא לייצר את הליד.
מעט מאיתנו חושבים על מה קורה עם הליד,
לאחר מכן…

מה הוא מקבל מאיתנו?
איך אנחנו מחממים אותו בצורה נכונה?
ואיך אנחנו ממקדים אותו בתכנים הרלוונטיים
שאותם אנחנו רוצים לקדם?

כל התשובות בסרטון 😉

באהבה גדולה (מאוד),
המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »