תרבות המלין

מי אנחנו?

המלין לא 'הוקמה', המלין פשוט 'נוצרה'.
לפני מספר שנים, מיכאל מלמדוב, המנכ"ל של המלין, הצטרף כשותף וסמנכ"ל שיווק בעסק בתחום התיירות וההתפתחות האישית.
באותה תקופה העסק ייצר מחזור ממוצע שנתי של 700,000 שקלים.
בפרק זמן של פחות משנה ובעזרת שילוב של טכנולוגיה חכמה, קופי חכם ותהליכי שיווק שונים הגדילו את
המחזורים כמעט פי 7 למעל 4.5 מיליון שקלים.
תוך פרק זמן לא ארוך, הגיעו הצעות שונות לתכולות שיווק מהצוות הפנימי שמיכאל הקים, וככה 'נוצרה' המלין.
סוכנות שיווק שקודם מבינה אנשים, אחר כך עסקים ורק בסוף שיווק. היא קודם כל מבינה את החזון העסקי, את הפיתוח העסקי, את מטרות העל, את תהליך המכירה, את כוח האדם ורק לאחר מכן גם את השיווק. זו המלין.

חברה גדולה בנויה על התשתיות שלה, חברה קטנה, על האנשים שלה. אנחנו מאפשרים לכל אחד לבנות לעצמו את האפיק קריירה המתאים עבורו על מנת לבנות את עצמו תוך כדי העבודה אצלנו. אנחנו מבינים שבעולם של היום כבר כמעט ואין עובדים שרק "נאמנים למקום העבודה", היום הנאמנות הנדרשת היא כפולה, מצד אחד, להיות נאמן למקום העבודה אבל מצד שני גם להישאר נאמן לעצמי ולשאיפות שלי. המטרה של המלין היא זו בדיוק. להיות פלטפורמה, יצירת קורלציה בין החזון של החברה והחזון האישי של הצוות.

התרבות שלנו