3 דקות על שיווק ועסקים | שיעור ב70,000 ₪

בכל יום שלישי אנחנו נפרסם סרטון תוכן.
כל סרטון יהיה בן 3 עד 10 דקות על שיווק ועסקים.

תיאוריה + פרקטיקה.

אז היום ב- 3 דקות על שיווק,
אנחנו הולכים לדבר על אחד מהכלים, מהתכונות,
מהערכים, מהתפיסות שמשפיעים בצורה הכי דרמטית
על כל דבר שאנחנו מנהלים.

מה זה אומר מנהלים?
לא רק ניהול העסק והקריירה שלנו.
זה אומר,
לנהל את הכספים בבית,
לנהל את השיווק שלנו,
לנהל את הזמן שלנו,
את קבלת ההחלטות שלנו.

את התובנה הזו אני הבנתי על בשרי,
כשבערב אחד הפסדתי 70,000 שקל
בפעילות עסקית אחת בודדה.

איך זה קרה?
ממה כדאי להימנע שיוצאים למהלך עסקי גדול?
ואילו פעולות ניהוליות קטנות אך קריטיות (שלרוב אנחנו לא שמים לב אליהן)
נוכל ליישם בעסק שלנו ולמנוע תקלות והפסדים בדרך?
(ואף יותר מזה, לגרום לעסק לעבוד ביעילות שיא)

כל התשובות בסרטון 😉

באהבה גדולה (מאוד),
המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »