3 דקות על שיווק ועסקים | איך להעלות מחירים ללקוחות ותיקים עם תעריף ישן

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים, אנחנו הולכים לדבר על בעיה אחת
שכמעט כל בעל עסק נתקל בה.

בעיה אחת שלפעמים משפיעה על 10%, 15% וגם במקרים מסוימים על 20% מהמחזור של העסק,
מהרווח של העסק.

ובסופו של דבר, על הכסף שהוא מביא הביתה.

בעיה שיוצרת אי נעימות בכל זמן שהיא עולה במחשבה.

בעיה שבמהותה היא- הימנעות משיחה קשה.

הבעיה היא – לקוחות שהולכים איתנו כבר תקופה ארוכה, ומשלמים לנו על פי "מחיר ישן" ולא על פי המחיר העדכני שלנו.

זה מעמיד אותנו, נותני השירות, במצב לא נעים שגורם לנו מצד אחד להרגיש חוסר נעימות בהתמודדות עם שיחה מעט מורכבת עם הלקוח

אך מצד שני גורם לנו להרגיש פחות טוב עם העובדה שהלקוח ממשיך לשלם על השירות שלנו את המחיר הישן -ולא את המחיר שאנחנו שווים היום.

אז איך מעלים מחירים ללקוחות ישנים ונשארים בחיים?

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »