3 דקות על שיווק ועסקים | איך להעלות מחירים ללקוחות ותיקים עם תעריף ישן

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים, אנחנו הולכים לדבר על בעיה אחת
שכמעט כל בעל עסק נתקל בה.

בעיה אחת שלפעמים משפיעה על 10%, 15% וגם במקרים מסוימים על 20% מהמחזור של העסק,
מהרווח של העסק.

ובסופו של דבר, על הכסף שהוא מביא הביתה.

בעיה שיוצרת אי נעימות בכל זמן שהיא עולה במחשבה.

בעיה שבמהותה היא- הימנעות משיחה קשה.

הבעיה היא – לקוחות שהולכים איתנו כבר תקופה ארוכה, ומשלמים לנו על פי "מחיר ישן" ולא על פי המחיר העדכני שלנו.

זה מעמיד אותנו, נותני השירות, במצב לא נעים שגורם לנו מצד אחד להרגיש חוסר נעימות בהתמודדות עם שיחה מעט מורכבת עם הלקוח

אך מצד שני גורם לנו להרגיש פחות טוב עם העובדה שהלקוח ממשיך לשלם על השירות שלנו את המחיר הישן -ולא את המחיר שאנחנו שווים היום.

אז איך מעלים מחירים ללקוחות ישנים ונשארים בחיים?

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

האם לעבור לחברה בע"מ?

לרוב כשהמחזורים העסקיים מתחילים לגדול, אחת השאלות ששואלים את עצמם בעלי העסקים היא האם לעבור לחברה בע"מ. כשבוחנים את השאלה הזאת לעומק, יש שאלות שהן

לקריאה »