3 דקות על שיווק ועסקים | השאלה שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
אנחנו הולכים לדבר על שאלה אחת
שהמנכ"לים המשפיעים ביותר ובעלי העסקים הגדולים ביותר בעולם
שואלים את עצמם בצורה תדירה,
שאלה אחת שגורמת להם כל הזמן להשתפר ולהכפיל ולשלש (ולעיתים גם לרבע)
את התוצאות שלהם בצורה משמעותית.

שאלה אחת,
שאם אנחנו נשאל את עצמנו אותה בתדירות גבוהה,
נוכל לייצר לעצמנו אימפקט מאוד משמעותי בעסקים ובחיים שלנו.
השאלה הזו הולכת להיראות מאוד פשוטה ולא משמעותית
וכנראה שכבר רובנו שאלנו את עצמנו את השאלה הזו,
אך לא ניתחנו אותה מספיק לעומק וכתוצאה מכך
לא מעט מההתקדמות העסקית שלנו נבלמה.
והשאלה היא:

"מה הוא השווי השעתי שלי?"
"כמה השעה שלי שווה?"

בסרטון נבין יחד,
איך השאלה הזו יכולה להשפיע על התוצאות בעסק שלנו
בצורה משמעותית ביותר.

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »