3 דקות על שיווק ועסקים | שיטת הצבת המטרות של ביל גייטס – OKR

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,

אנחנו הולכים לדבר על אחד מהמנגנונים העסקים היותר משמעותיים שיש. (וכל עסק יכול להשתמש בו)

מדובר במנגנון עסקי שהחברות הגדולות בעולם משתמשות בו, ש-'יוטיוב' משתמשים בו,
שביל גייטס המנהל את "Bill & Melinda Gates Foundation" ואת עשרות ואף מאות מיליארדי הדולרים של הארגון
באמצעות המנגנון הזה.

ולמנגנון הזה קוראים -OKR.

מה זה OKR?

OKR למעשה זאת מתודת הגדרת יעדים לארגונים ועסקים.

המתודה הזו בנויה משלושת האותיות הללו O K R שלמעשה מרכיבות שתי מילים:

Objectives

key- results


מה המתודה הזו אומרת בגדול?
למעשה מה שאנחנו עושים במתודה הזו היא לשאול את עצמנו 2 שאלות:

"למול מסגרת זמנים מסוימת, מה היא מטרת העל שאני רוצה להשיג?"

והשאלה היותר משמעותית שמובילה להשגת המטרה היא…

"מה הן מטרות הביניים בדרך לאותה מטרה, שברגע שאשיג אותן, אדע שאשיג את המטרה הגדולה?"

אז איך אפשר להשתמש במתודה הזו בעסק שלנו ליצירת תוצאות?

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »