3 דקות על שיווק ועסקים | שיטת הצבת המטרות של ביל גייטס – OKR

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,

אנחנו הולכים לדבר על אחד מהמנגנונים העסקים היותר משמעותיים שיש. (וכל עסק יכול להשתמש בו)

מדובר במנגנון עסקי שהחברות הגדולות בעולם משתמשות בו, ש-'יוטיוב' משתמשים בו,
שביל גייטס המנהל את "Bill & Melinda Gates Foundation" ואת עשרות ואף מאות מיליארדי הדולרים של הארגון
באמצעות המנגנון הזה.

ולמנגנון הזה קוראים -OKR.

מה זה OKR?

OKR למעשה זאת מתודת הגדרת יעדים לארגונים ועסקים.

המתודה הזו בנויה משלושת האותיות הללו O K R שלמעשה מרכיבות שתי מילים:

Objectives

key- results


מה המתודה הזו אומרת בגדול?
למעשה מה שאנחנו עושים במתודה הזו היא לשאול את עצמנו 2 שאלות:

"למול מסגרת זמנים מסוימת, מה היא מטרת העל שאני רוצה להשיג?"

והשאלה היותר משמעותית שמובילה להשגת המטרה היא…

"מה הן מטרות הביניים בדרך לאותה מטרה, שברגע שאשיג אותן, אדע שאשיג את המטרה הגדולה?"

אז איך אפשר להשתמש במתודה הזו בעסק שלנו ליצירת תוצאות?

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

הדבר העיקרי שמשפר תהליכי מכירה משמעותית | 3 דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/f3dS1Bbe2po מה המשפט האחד שאנחנו צריכים להגיד בכל תחילת שיחת מכירה?  משפט שמצד אחד ייצור תהליך מכירה מסודר ויעיל שיובל לאחוזי סגירה גבוהים ויעניק לנו שקט תעשייתי (ובעיקר נפשי).  ומצד שני, יגרום לנו להרגיש שתהליך המכירה

לקריאה »