רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

יש מודל עסקי אחד בעידן החדש,
שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים,
ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל,
ניישם אותם אצלנו בעסק,
נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים,
ובגדול, להכניס הרבה יותר כסף לעסק שלנו.

היום ב- שלוש דקות על שיווק ועסקים,
נדבר על אותו מודל העסקי שתפס תאוצה בעידן החדש.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »