עובדים מאושרים יוצרים חברה עשירה – שלוש דקות על שיווק ועסקים

העולם העסקי משתנה,

מחלקות כמו 'שירות לקוחות' הופכות ל-Customer Success,

ו'מנהלי משאבי אנוש' הופכים ל'מנהלי אושר ארגוני'.

העובדים היום נמצאים במקום אחר בתפיסת המעסיק.

מהראשונים שהרגישו זאת ובנו את החברה שלהם בתפיסה הזו היה טוני שיי,

מנכ"ל ומייסד זאפוס לשעבר.

הספר שטוני כתב,

'עובדים מאושרים יוצרים חברה עשירה' הוא מדריך לבניית תרבות ארגונית שכל מנהל או בעל עסק צריך לקרוא.

אגב,

לצערנו טוני נהרג בשריפה לפני מספר חודשים,

הסרטון הזה מוקדש לזכרו.

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »