ניטרול התנגדויות בשיחת מכיר | 3 דקות על שיווק ועסקים

מה עונים כשלקוח אומר "יקר לי"

או גרוע מזה,

"אני צריך לחשוב על זה",

או גרוע אפילו מזה,

"אני צריך להתייעץ".

איך מתמודדים עם התנגדויות?

איך הופכים סיטואציה בה הלקוח מייצר אי רצון להמשיך בתהליך המכירה למצב בו הלקוח מעוניין לקנות?

השבוע בפינת 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר בדיוק על זה,

קטע קצר מתוך פודקאסט שהוקלט עם לוטן סגל.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »