ניטרול התנגדויות בשיחת מכיר | 3 דקות על שיווק ועסקים

מה עונים כשלקוח אומר "יקר לי"

או גרוע מזה,

"אני צריך לחשוב על זה",

או גרוע אפילו מזה,

"אני צריך להתייעץ".

איך מתמודדים עם התנגדויות?

איך הופכים סיטואציה בה הלקוח מייצר אי רצון להמשיך בתהליך המכירה למצב בו הלקוח מעוניין לקנות?

השבוע בפינת 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר בדיוק על זה,

קטע קצר מתוך פודקאסט שהוקלט עם לוטן סגל.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

הדבר העיקרי שמשפר תהליכי מכירה משמעותית | 3 דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/f3dS1Bbe2po מה המשפט האחד שאנחנו צריכים להגיד בכל תחילת שיחת מכירה?  משפט שמצד אחד ייצור תהליך מכירה מסודר ויעיל שיובל לאחוזי סגירה גבוהים ויעניק לנו שקט תעשייתי (ובעיקר נפשי).  ומצד שני, יגרום לנו להרגיש שתהליך המכירה

לקריאה »