ניהול שיווק | 3 דקות על שיווק ועסקים

לא משנה איזה סוג עסק יש לנו, 

בין אם אנחנו פרילנסרים עם הכנסה של אלפי שקלים בחודש 

ובין אם אנחנו מנכ"לים של חברה עם 100 עובדים, 

כנראה שאנחנו צריכים שיווק… 

ואת השיווק כידוע, 
כמו כל דבר אחר בעסק, צריך (ואפילו חובה) למדוד ולנהל. 

היום ב-3 דקות על שיווק ועסקים נדבר על ניהול השיווק 

  • מה המספרים שחשוב למדוד בשיווק?
  • איך יודעים שהפעולות שאנחנו עושים הן נכונות לעסק שלנו?
  •  איך מנהלים את השיווק בצורה יעילה ופשוטה יותר? 
  •  איך מודדים את ההישגים שלנו (או את חוסר ההצלחות)  
    ולומדים מכך לעתיד? 
  • איך יוצרים אסטרטגיה שיווקית וראייה קדימה? 
  •  ואיך ניהול שיווק נכון יכול להגדיל את התוצאות בעסק באופן משמעותי.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »