המשוואה של לייצר יותר כסף בפחות זמן,
תמיד הייתה (ותהיה) השאיפה של 100% מבעלי העסקים.
האסטרטגיה האחת שנדבר עליה היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
יכולה לקיים את המשוואה, עבור רוב בעלי העסקים
ולהגדיל רווחיות בפחות השקעה וזמן יקר.
דף הבית / הטכניקה האחת להוריד בעבודה ולהגדיל רווחיות – שלוש דקות על שיווק ועסקים
המשוואה של לייצר יותר כסף בפחות זמן,
תמיד הייתה (ותהיה) השאיפה של 100% מבעלי העסקים.
האסטרטגיה האחת שנדבר עליה היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
יכולה לקיים את המשוואה, עבור רוב בעלי העסקים
ולהגדיל רווחיות בפחות השקעה וזמן יקר.
רוב בעלי העסקים שיציעו להם שת"פ או שותפות יגיבו באופן אינסטקטיבי בחיוב, אבל למעשה רובם לא באמת יסכימו לשלם את המחירים הנדרשים כדי לגרום לשותפות
לרוב כשהמחזורים העסקיים מתחילים לגדול, אחת השאלות ששואלים את עצמם בעלי העסקים היא האם לעבור לחברה בע"מ. כשבוחנים את השאלה הזאת לעומק, יש שאלות שהן
כבעלי עסקים אנחנו נרצה לרוב להכיר אנשים שונים מהתעשייה שלנו, לעקוב ולהבין מה המתחרים שלנו עושים, לייצר שיתופי פעולה ולבחון פרספקטיבות נוספות. אחד הדברים שאנחנו
כמשתסכלים על הקמה של עסק במאקרו – לרובנו זה נראה לא מאתגר במיוחד, ככל שצוברים ניסיון ונכנסים לתהליך, מבינים שזה הרבה יותר מורכב. אז רגע