הדבר העיקרי שמשפר תהליכי מכירה משמעותית | 3 דקות על שיווק ועסקים

מה המשפט האחד שאנחנו צריכים להגיד בכל תחילת שיחת מכירה?

משפט שמצד אחד ייצור תהליך מכירה מסודר ויעיל
שיובל לאחוזי סגירה גבוהים ויעניק לנו שקט תעשייתי (ובעיקר נפשי).

ומצד שני, יגרום לנו להרגיש שתהליך המכירה הוא כיף.

אז איך עושים את זה? מה המשפט?

השבוע בפינת 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר בדיוק על זה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »