המלין מדיה בע״מ

הצהרת נגישות

כללי
אנחנו המלין מדיה, עושים מאמצים כדי לוודא שהאתר מונגש לאנשים עם צרכים מיוחדים. 

השקענו מאמצים כדי לוודא שהאתר שלנו נגיש ופשוט לשימוש לאנשים עם מוגבלות או צרכים מיוחדים. אנחנו באמת מאמינים שכל אדם הוא אדם ויש לו זכות מלאה לחיות את חייו ללא מגבלות טכניות של אתרי אינטרנט עצמאות מלאה.


נגישות באתר המלין מדיה
(  hamelin.co.il , land.hamelin.co.il ,  lp.hamelin.co.il , campagin.hamelin.co.il  )

אנחנו משתמשים בתוספי נגישות מודרניים אשר מופעלים משרתי נגישות מיוחדים. התוספים מאפשרים לנו להשתפר ולוודא שאנחנו מתאימים להגדרות של ההנחיות לנגישות תכנים באינטרנט WCAG 2.0, התקן הבין לאומי לנגישות ברשת.


שימוש בתוספי הנגישות באתר
ניתן להפעיל את התוסף על ידי לחיצה על האייקון ״נגישות בצידו השמאלי של המסך, או ללחוץ על הקישור בתחתית האתר. לאחר מספר שניות, האתר ישתנה בהתאם ויציא אפשרויות הנגשה מתקדמות כמו ניגודיות, גודל גופנים, ועוד.

בנוסף, אנחנו משתדלים לא לייצר תוכן מהבהב, שמתנגן אוטומטית כדי למנוע פגיעה באנשים שחולים באפילפסיה ורגישות לאור.


הצהרה
אנחנו כל הזמן עושים מאמצים לשפר את האתר ולהנגיש אותו יותר ויותר. אנחנו באמת מאמינים בשוויון בין הגולשים ונעשה הכל כדי לתמוך באמונה זאת.

למרות המאמצים שלנו להשתפר, יכולים להיות אזורים באתר אשר לא מונגשים בצורה האולטימטיבית ותמיד יש לנו מקום להשתפר.


כאן בשבילכם.. באמת.
אם נתקלתם בקשיים כלשהם בתפעול האתר או בצריכת כל תוכן שהוא, תרגישו חופשי ליצור איתנו קשר ונוכל לעזור לכם אישית און ליין (בשעות הגיוניות).

אם תרצו לדווח לנו על עמודים או אזורים לא נגישים, ניתן לעשות זאת על ידי פנייה לרכז הנגישות שלנו מר׳ אופק סבג במייל ofek@hamelin.co.il.


המשך גלישה נעימה,
צוות המלין מדיה בע״מ

This website was built with a lot of love by Daniel Dzhanaev from Hamelin Media LTD

All rights reserved 2023 ©