3 דקות על שיווק ועסקים | ניהול שיווק

בכל יום שלישי אנחנו נפרסם סרטון תוכן.
כל סרטון יהיה בן 3 עד 10 דקות על שיווק ועסקים.
תיאוריה + פרקטיקה.

אז היום ב- 3 דקות על שיווק,
אנחנו הולכים לדבר על ניהול שיווק.
רק מלשמוע את צמד המילים ניהול שיווק,
חלקנו ירגישו שזה
א. משעמם
ב. לא רלוונטי עבורם
או ג. "איפה זה פוגש אותי בכלל? אני לא מנהל.ת שיווק".

אבל…
בין אם אני בעל עסק,
בין אם אני פרילנסר,
בין אם אני מנכ"ל
ובין אם אני מנהל שיווק שזה תפקידי.
התחום הזה הוא קריטי
עבור קבלת ההחלטות השיווקיות הנכונות
שהעסק מבצע.

אנחנו הולכים לדבר בפרק הזה
על הפארטו של ניהול שיווק,
על הדברים הבסיסים,
על ניואנסים קטנים אך משמעותיים ביותר,
על התכ'לס שאנחנו צריכים לעשות,
כדי לגרום לדבר הזה להפוך להיות –
חלק מהשגרה העסקית שלנו,
ובסופו של דבר לייצר לנו –
"משקפיים בריאים"
לצורך קבלת החלטות בתור מנהלים.

באהבה גדולה (מאוד),
המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »