3 דקות על שיווק ועסקים | ככה בונים תקציב פרסום

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,

אנחנו הולכים לדבר על אחד על איך להגדיר תקציב פרסום לעסק.


אחת השאלות הראשונות שאני שואל בעלי עסקים שיוצא לי לפגוש,

היא: "לפי מה הגדרת את תקציב הפרסום שלך"

והתשובות הנפוצות ביותר היא:

"זה פשוט ככה" או "זה 10% מהמחזור" או כל מיני תשובות שאין מאחוריהן לוגיקה ורציונל עסקי.

אלא דברים שנוצרו מכוח האינרציה של העסק.


גילוי נאות, הסרטון הזה לא סרטון הדרכה טכני לאיך בונים תקציב פרסום,

אלא על תודעה עסקית וגישה שאומרת "תקציב הפרסום שלי הוא בלתי מוגבל"

אולי זה נשמע מופרך, אך בסרטון נצלול לעומק הדברים ונבין כיצד הגישה הזו תיצור צמיחה בעסק שלנו

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »