3 דקות על שיווק ועסקים | ככה בונים תקציב פרסום

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,

אנחנו הולכים לדבר על אחד על איך להגדיר תקציב פרסום לעסק.


אחת השאלות הראשונות שאני שואל בעלי עסקים שיוצא לי לפגוש,

היא: "לפי מה הגדרת את תקציב הפרסום שלך"

והתשובות הנפוצות ביותר היא:

"זה פשוט ככה" או "זה 10% מהמחזור" או כל מיני תשובות שאין מאחוריהן לוגיקה ורציונל עסקי.

אלא דברים שנוצרו מכוח האינרציה של העסק.


גילוי נאות, הסרטון הזה לא סרטון הדרכה טכני לאיך בונים תקציב פרסום,

אלא על תודעה עסקית וגישה שאומרת "תקציב הפרסום שלי הוא בלתי מוגבל"

אולי זה נשמע מופרך, אך בסרטון נצלול לעומק הדברים ונבין כיצד הגישה הזו תיצור צמיחה בעסק שלנו

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

האם לעבור לחברה בע"מ?

לרוב כשהמחזורים העסקיים מתחילים לגדול, אחת השאלות ששואלים את עצמם בעלי העסקים היא האם לעבור לחברה בע"מ. כשבוחנים את השאלה הזאת לעומק, יש שאלות שהן

לקריאה »