3 דקות על שיווק ועסקים | שאלות קיצון

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
אנחנו הולכים לדבר על כלי אחד,
שרוב היזמים המובילים, המנכ"לים הבכירים
והמנהיגים הגדולים משתמשים בו על בסיס יומיומי,
ואם אנחנו נכניס אותו לחיים שלנו,
אנחנו יכולים לייצר תוצאות בלתי רגילות –
בעסקים ובחיים האישיים שלנו.

לכלי הזה קוראים –
שאלות קיצון.

איך רובנו מתנהלים ביום יום?

יש 2 דרכים לצורה שבה אנחנו חושבים,
בה אנחנו קובעים החלטות,
בה אנחנו מייצרים כל מיני תהליכי פיתוח בחיים האישיים שלנו
ובעסקים השונים.

קורים כל מיני תהליכים טבעים, פאסיביים של חשיפה
למודלים מסוימים, לאנשים, לרעיונות, אירועים ומתוך זה אנחנו מתפתחים
או
האופציה השנייה והמעניינת יותר היא – לשאול שאלות.

לפתח תהליכים אישיים ומקצועיים ממקום שהוא אקטיבי.

אבל לא סתם שאלות,
אלא שאלות שמוציאות אותנו מדפוסי חשיבה הקיימים והרגילים שלנו.
איך עושים את זה?

שאלות קיצון.

באהבה גדולה (מאוד),
המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »