3 דקות על שיווק ועסקים | עדויות – איך עושים את זה נכון

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
אנחנו הולכים לדבר על משהו אחד שרוב בעלי העסקים נמענים ממנו, מתעלמים ממנו ולא עושים אותו בפועל (ולמעשה מונעים מעצמם גדילה).

יצירה והטמעה שלו בתוך העסק שלנו יכולה:
👈ליצור גדילה של כמה עשרות אחוזים בעסק,
👈להפוך את המכירות לקלות יותר
👈להפוך את השיווק לפשוט הרבה יותר
👈ואפילו יכולה לגרום להכפלת התוצאות בעסק הדבר הזה נשמע מאוד ברור ואלמנטרי,

אך חשוב שניתן לו מקום ודגש מיוחד והדבר הזה נקרא – עדויות.
בסרטון הזה אנחנו הולכים ללמוד מהי ההשפעה של עדויות,
איך יוצרים ובונים אותן בצורה נכונה ואיפה אפשר ונכון לשלב אותן בעסק שלנו, ולהנות מכל היתרונות של הנושא הזה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »