איך למשוך אלינו את הלקוחות המובילים | שלוש דקות על שיווק ועסקים עם המלין מדיה

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים, אנחנו הולכים לדבר על שאלה שלא מעט בעלי עסקים
שואלים את עצמם באופן קבוע (והיא אולי השאלה המאתגרת מכולן)

והיא – איך אני מושך אלי את הלקוחות שאני באמת רוצה?

איך אני מביא את הלקוחות המובילים בתעשייה, המובילים בתחום שלנו,
לרכוש ממני את המוצרים והשירותים שלי וכך למעשה למתג את עצמי כאוטוריטה.

התשובה לשאלה הזו מורכבת מהמון דברים אך אחת מהתשובות האלו,
היא תשובה שנשמעת פשוטה.

והיא – "אסטרטגיית הלקוח האחד"

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »