3 דקות על שיווק ועסקים | איך לבנות מותג אישי

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
אנחנו הולכים לדבר על דריסת הרגל, הצעד הראשון של כל בעל עסק,

איש עסקים, או מנהל, שמהווה את השלב הראשון בדרך להצלחה.

הצעד הזה הוא בניית מותג אישי.

מה הצעדים שעלינו לעשות כדי לבנות מותג?

איך עושים את זה בצורה פרקטית?

ומהו הכלי שרובנו מכירים שאם נשתמש בו נכון, נצליח להגדיל את מספר הלקוחות, את המחזורים,

את החשיפה שלנו ובסופו של דבר גם את הכסף שאנחנו מביאים הבייתה.

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »