איך לבחור יועצים לעסק שלנו | שלוש דקות על שיווק ועסקים


היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר על שאלה שאני נשאל לא מעט והיא
"איך בוחרים ספקים, פרינסלרים או יועצים לעסק שלנו?"

לעסקים קטנים, זה אולי אחד מהדברים הקריטיים ביותר שיכולים להיות,
כי בחירת פרילנסר הלא נכון או יועץ שלא מתאים יכולה לגרום לעסק לקבל מכה קשה בכנף,
לעומת זאת בחירה נכונה של יועץ, ספק או פרילינסר יכולה להקפיץ את העסק בצורה בלתי רגילה…

אז מהם הפרמטרים לבחירה נכונה? איך עושים את זה?
כיצד בוחרים ובעיקר, באיזה שלב של העסק?

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »