3 דקות על שיווק ועסקים | עסק הוא פלטפורמה

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים,
אנחנו הולכים לדבר על משהו מאוד משמעותי.

על תובנה שגיליתי לפני 3 שנים.

תובנה שגרמה לי "לתפוס" את עולם העסקים בכלל, את העסקים שלי בפרט, בצורה שונה לחלוטין.

ויותר מזה, היא גרמה לי להבין את האדם שאני, בתוך עולם העסקים.

והתובנה הזו היא – שעסק הוא פלטפורמה

אולי ללא מעט מאיתנו, הדבר הזה נשמע מובן מאליו, אבל אם נבחן את הדברים לעומק נראה,
שמה שתמיד היה ברור לנו הוא לא בדיוק כך.

ההבנה שאנחנו לא העסק שלנו.

אלא מדובר ב- 2 ישויות נפרדות לחלוטין, בלתי תלוית אחת בשנייה – לכל אחת יש את מחזור החיים שלה
את הצרכים והרצונות שלה, ולא תמיד הן בקורלציה אחת עם השנייה.

כשהבנתי את זה לעומק, זה פתח לי תודעות אחרות לחלוטין בנוגע לקבלת החלטות.

באהבה גדולה (מאוד),

המלין מדיה.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »