שיווק לפי רמות תודעה | שלוש דקות על שיווק ועסקים

בכל תחום, בכל תעשייה יש קהל רלוונטי (וגדול) שרוצה לקנות את המוצר או השירות של העסק,
אבל, אף אחד לא מדבר איתם, אף אחד לא פונה אליהם.

הם מעין קהל נסתר שלרוב, אנחנו והמתחרים שלנו פשוט מתעלמים ממנו (לרוב לא במודע)
ולמעשה כך אנחנו מפסידים כמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים.

היום בסרטון אנחנו הולכים להבין –
מי הוא אותו הקהל, מי הם אותם לקוחות, איך מגיעים אליהם,
ובעיקר, מה צריך לעשות על מנת למשוך אותם אלינו לעסק.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »