שיווק לפי רמות תודעה | שלוש דקות על שיווק ועסקים

בכל תחום, בכל תעשייה יש קהל רלוונטי (וגדול) שרוצה לקנות את המוצר או השירות של העסק,
אבל, אף אחד לא מדבר איתם, אף אחד לא פונה אליהם.

הם מעין קהל נסתר שלרוב, אנחנו והמתחרים שלנו פשוט מתעלמים ממנו (לרוב לא במודע)
ולמעשה כך אנחנו מפסידים כמות אדירה של לקוחות פוטנציאליים.

היום בסרטון אנחנו הולכים להבין –
מי הוא אותו הקהל, מי הם אותם לקוחות, איך מגיעים אליהם,
ובעיקר, מה צריך לעשות על מנת למשוך אותם אלינו לעסק.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

איך אני מראיין עובדים?

רוב בעלי העסקים מגיעים לשלב שבו הם צריכים להתחיל לגייס עובדים לעסק, איך בוחרים את העובדים הכי מדוייקים לנו? מהם השאלות שחשוב לשאול? איך לדייק

לקריאה »

סטורי ככלי חזק להנעה לפעולה

סטוריז. אחד הכלים הכי משמעותיים באינסטגרם, שבאמצעותו נוכל להגביר בצורה משמעותית את המעורבות של הקהל שלנו ולהניע אותו לפעולה. סרטון המשך לסרטון האחרון שעשיתי על

לקריאה »