איך לתכנן שנה עסקית | שלשו דקות על שיווק ועסקים

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר על איך לתכנן שנה קדימה בעסק שלנו. 
(בצורה כזו שנוכל למקסם תוצאות ולהתכונן כמעט לכל תרחיש) 

בין אם זה איך לייצר יעדים שנתיים 
איך לייצר התכווננות העסקית, 
את האסטרטגיה שלנו שנה קדימה. 

המחזור הזה, הסייקל הזה שנקרא "שנה"  
בין אם הוא קלנדרי ובין אם הוא נקבע למשל לפי חג ראש השנה, 
הוא מאוד יעיל וטוב לנו בעלי עסקים. 
ההתכנסות הזו לתאריך יעד מסוים והצבת מטרות מדידות לעתיד, 
גורמות לנו  
א. לייצר 'שיקוף' שנה אחורה.
ב. להתוות תהלכים קדימה בעסק.


רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »