זה כנראה הדבר הכי בנאלי בעסקים.
כולם מדברים על זה, אבל הרבה פעמים
הם לא לגמרי מבינים על מה הם מדברים וכמה זה קריטי.
היום ב-"3 דקות על שיווק ועסקים" – פרק סופר פרקטי על חזון.
דף הבית / חזון עסקי – שלוש דקות על שיווק ועסקים
זה כנראה הדבר הכי בנאלי בעסקים.
כולם מדברים על זה, אבל הרבה פעמים
הם לא לגמרי מבינים על מה הם מדברים וכמה זה קריטי.
היום ב-"3 דקות על שיווק ועסקים" – פרק סופר פרקטי על חזון.
אינסטגרם צובר פופולאריות מיום ליום. לאחר התבוננות לא קצרה על הרשת החברתית הזו בתוק משקיף, קיבלתי החלטה להיכנס לעניינים. לאחר מאמץ והשקעה העברתי את האינסטגרם
רוב בעלי העסקים שיציעו להם שת"פ או שותפות יגיבו באופן אינסטקטיבי בחיוב, אבל למעשה רובם לא באמת יסכימו לשלם את המחירים הנדרשים כדי לגרום לשותפות
לרוב כשהמחזורים העסקיים מתחילים לגדול, אחת השאלות ששואלים את עצמם בעלי העסקים היא האם לעבור לחברה בע"מ. כשבוחנים את השאלה הזאת לעומק, יש שאלות שהן
כבעלי עסקים אנחנו נרצה לרוב להכיר אנשים שונים מהתעשייה שלנו, לעקוב ולהבין מה המתחרים שלנו עושים, לייצר שיתופי פעולה ולבחון פרספקטיבות נוספות. אחד הדברים שאנחנו