תובנה קריטית במכירות שעושה הבדל גדול – שלוש דקות על שיווק ועסקים

 

'אל תמכרו למי שאי אפשר למכור לו'
תובנה שמצד אחד נשמעת מובנת מאליה,

אבל כשמבינים אותה לעומק ומטמיעים אותה בתהליכי המכירה בעסק שלכם,
אפשר לשפר את האנרגיה בצורה משמעותית ולחסוך זמן יקר.

על התובנה הזאת נדבר היום בפרק השבועי של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

 

 

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

איך אני מראיין עובדים?

רוב בעלי העסקים מגיעים לשלב שבו הם צריכים להתחיל לגייס עובדים לעסק, איך בוחרים את העובדים הכי מדוייקים לנו? מהם השאלות שחשוב לשאול? איך לדייק

לקריאה »

סטורי ככלי חזק להנעה לפעולה

סטוריז. אחד הכלים הכי משמעותיים באינסטגרם, שבאמצעותו נוכל להגביר בצורה משמעותית את המעורבות של הקהל שלנו ולהניע אותו לפעולה. סרטון המשך לסרטון האחרון שעשיתי על

לקריאה »