אם ניעזר בתפיסה הזאת, נוכל לקחת החלטות שאנחנו מקבלים וממש ליישם אותן, ולאפשר להן לייצר אימפקט בחיים האישיים ובעסק שלנו.
מה הגישה הזאת?
היום בפרק של "3 דקות על שיווק ועסקים" נדבר על "הפחתת חיכוך".
דף הבית / הפחתת החיכוך בעסקים – איך ניישם ונבצע יותר? | #59
אם ניעזר בתפיסה הזאת, נוכל לקחת החלטות שאנחנו מקבלים וממש ליישם אותן, ולאפשר להן לייצר אימפקט בחיים האישיים ובעסק שלנו.
מה הגישה הזאת?
היום בפרק של "3 דקות על שיווק ועסקים" נדבר על "הפחתת חיכוך".
רוב בעלי העסקים שיציעו להם שת"פ או שותפות יגיבו באופן אינסטקטיבי בחיוב, אבל למעשה רובם לא באמת יסכימו לשלם את המחירים הנדרשים כדי לגרום לשותפות
לרוב כשהמחזורים העסקיים מתחילים לגדול, אחת השאלות ששואלים את עצמם בעלי העסקים היא האם לעבור לחברה בע"מ. כשבוחנים את השאלה הזאת לעומק, יש שאלות שהן
כבעלי עסקים אנחנו נרצה לרוב להכיר אנשים שונים מהתעשייה שלנו, לעקוב ולהבין מה המתחרים שלנו עושים, לייצר שיתופי פעולה ולבחון פרספקטיבות נוספות. אחד הדברים שאנחנו
כמשתסכלים על הקמה של עסק במאקרו – לרובנו זה נראה לא מאתגר במיוחד, ככל שצוברים ניסיון ונכנסים לתהליך, מבינים שזה הרבה יותר מורכב. אז רגע