בדיקת היתכנות לעסק או המוצר שלכם | 3 דקות על שיווק ועסקים

מתודולוגיה מעולם ההייטק שיכולה לייצר (או לחסוך) לעסק שלך המון כסף

היום ב- 3 דקות על שיווק ועסקים נדבר
על איך בוחנים מוצר / שירות / רעיון או כל פיתוח עסקי חדש
בעסק שלנו.
כדי להבין איך עושים את זה אצלנו,
נפנה לתעשייה הכי מתפתחת
ב-30 שנה האחרונות– תעשיית ההייטק
ונשאיל משם מתודולוגיה שנקראתMVP
(Minimum Viable Product)
שתעזור לנו לבחון את כדאיות המוצר או השירות החדש
ובמילים אחרות- בדיקת היתכנות

מה זו המתודולוגיה הזו?
איך ניתן להטמיע אותה בעסק שלנו?
ובעיקר, איך היא יכולה מצד אחד לחסוך לנו המון זמן כסף,
ומצד שני להגדיל רווחים?

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

רייטינרים – שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/FhTRXVEhAsU  יש מודל עסקי אחד בעידן החדש, שמקפיץ שווי של חברות במאות מיליוני דולרים, ואם ניקח אפילו רק חלק קטן מהרכיבים של אותו מודל, ניישם אותם אצלנו בעסק, נוכל למקסם רווחים, לייעל ולזרז תהליכים, ובגדול, להכניס הרבה

לקריאה »

האם לקרוא לעסק על שמי או לתת לו מותג אחר? שלוש דקות על שיווק ועסקים

https://youtu.be/hg57Pg9i-s0 שאלה שלא מעט נותני שירותים שואלים את עצמם,  היא האם לקרוא לעסק על שמם, או אולי לקרוא לו בשם נפרד, עם מותג נפרד.  זאת שאלה שהעסיקה אותי והתחבטתי בה רבות  והובילה אותי להתייעץ עם הרבה אנשים מנוסים ונבונים (מאוד) על מה כדאי לעשות.    מה ההחלטה שקיבלתי? (ומדוע)  מה השיקולים השונים שחשוב לקחת בחשבון?    על זה בדיוק נדבר היום בפינה השבועית של שלוש דקות על שיווק ועסקים.

לקריאה »