איך אני גורם לעסק שלי להיות רווחי יותר?

יש קונספט בעסקים שאני מכנה "Margin X"-מרווח איקס.
זה אולי נשמע כמו שם מפוצץ, אבל מבחינתי מדובר במשהו כל כך הכרחי לעסק, שאם הוא לא קיים כבר בשלב ההקמה שלו – רוב הסיכויים שהעסק לא ישרוד.
כן, עד כדי כך.

ממש בקצרה- יש המון עסקים שנותנים את אותו השירות או אותו המוצר כמו מלא עסקים אחרים.
אם אותם עסקים יחשבו את הרווח שלהם בניכוי הוצאות של מכירה, שיווק וזמן- הם יגיעו למספרים של 0-15% (אם הם כנים עם עצמם).

היכולת האידיאלית עבורם לייצר להם רווח אמיתי, זה לייצר אקס פקטור.
זה ייצר להם מרווח גדול יותר בין שורת הרווח לשורת ההוצאות. וזה אותו Margin X.

ואיך בדיוק מוצאים את אותו אקס פקטור?
בדיוק על זה דיברתי השבוע בפרק השבועי של 3 דקות על שיווק ועסקים.

רוצים שנעבוד ביחד? דברו איתנו...

איך אני מראיין עובדים?

רוב בעלי העסקים מגיעים לשלב שבו הם צריכים להתחיל לגייס עובדים לעסק, איך בוחרים את העובדים הכי מדוייקים לנו? מהם השאלות שחשוב לשאול? איך לדייק

לקריאה »