על אחת מה- Buzzword של העשור האחרון.
במילה הזו (או יותר נכון להגיד צמד המילים הללו) משתמשים כמעט בכל מקום:
מעולמות ההייטק והעסקים ועד לאימון אישי.
סביבה נבנו אלפי סדנאות וקורסים שונים ומשונים וכמעט כל מי שמשווק מוצר או שירות מסוים משתמש בה.
והמילה הזו היא – סטוריטלינג.
בפודקאסט נכנסו לעובי הקורה בכל הקשור לסטוריטלינג.
להבין לעומק איך מייצרים סטוריטלינג? למה זה רלוונטי כמעט לכל סוג עסק?
מתי אפשר להשתמש בזה?
ועל הדרך, נלמד כמה טיפים פרקטיים לאיך לספר סיפור שמעביר את המסר בצורה טובה ולהשפיע