קריירה | מנהל תיקי לקוחות

חברה גדולה בנויה על התשתיות שלה, חברה קטנה, על האנשים שלה. אנחנו מאפשרים לכל אחד לבנות לעצמו את האפיק קריירה המתאים עבורו על מנת לבנות את עצמו תוך כדי העבודה אצלנו. אנחנו מבינים שבעולם של היום כבר כמעט ואין עובדים שרק "נאמנים למקום העבודה", היום הנאמנות הנדרשת היא כפולה, מצד אחד, להיות נאמן למקום העבודה אבל מצד שני גם להישאר נאמן לעצמי ולשאיפות שלי. המטרה של המלין היא זו בדיוק. להיות פלטפורמה, יצירת קורלציה בין החזון של החברה והחזון האישי של הצוות.

התרבות שלנו

על התפקיד

**המלין מדיה מגייסת מנהל תיקי לקוחות (התנהלות שוטפת מול הלקוחות, תעדוף משימות לצוות הפנימי, כתיבת בריפים שיווקיים ויצירת אסטרטגיה שיווקית בסיסית)**

(הצעת העבודה מנוסחת בלשון זכר אך מיועדת לשני המינים)

שלום לך,
שניה לפני שאני נכנס לדיטיילס והפרטים הטכניים על התפקיד,
כשאנחנו אומרים 'מנהל תיקי לקוחות', למה אנחנו מתכוונים?!

תפקיד מנהל תיק הלקוחות הוא תפקיד מפתח בחברה.
הוא האדם שמייצג את המלין בצורה הישירה אל מול הלקוח.
הלקוח לא עובד מול "המלין", הלקוח לא עובד מול מנהל הקמפיינים, הקופירייטר, המעצב או מנהלי הטכנולוגיה.
הלקוח עובד ישירות מול מנהל התיק, מבחינת הלקוח, החלילן מהמלין, הוא מנהל תיקי הלקוחות.
הוא מי שאמון על ה-Feel Good של הלקוח מצד אחד,
וגם על שמירת המקצועיות של המלין.
שביעות הרצון של הלקוח תקום ותיפול על איכות התקשורת של מנהל תיקי הלקוחות.

הלקוחות שלנו הם אנשים (שהם בעצם עסקים) היוצאים איתנו למסע,
מסע ארוך שבו יש עליות וירידות בהן האלמנט המרכזי ששומר על מערכת היחסים הזו כ-דבוקה אחת הוא טיב התקשורת וההערכה ההדדית.
ומי אחראי על זה? מנהל הלקוח.
באמת ובתמים, הלב של החברה.

דרישות התפקיד:

*מאוהב באמת או מאוהב ברעיון?
יש הרבה אנשים שמאוהבים ברעיון של תקשורת, אנשים, עסקים, פגישות.
מעטים האנשים שבאמת אוהבים להיות בתקשורת רציפה מול הרבה אנשים במקביל.
להיות איתם גם ברגעים הטובים יותר וגם בניהול משברים שונים (מה לעשות שצוקרברג אוהב לשנות את האלגוריתם מדי פעם ושליברמן לא רגוע ומוציא אותנו לטיולים של בחירות..)

*מתקשר
תקשור זה לא מיסטיקה,
תקשור זה להבין את מה שנאמר בין המילים שהצד השני אומר.
האדם שאנחנו מחפשים הוא מתקשר.

*רעב לגדילה ומדידה !
עם כמה שזה נשמע מצחיק.. אנחנו מחפשים מישהו שחייב למדוד דברים, חייב לשפר, חייב לגדול, לפתח ולהתפתח.
אחד מהערכים המרכזיים בחברה הוא Stay Hungry, Stay Foolish,
צניעות עם רעב אינסופי לשיפור וזה גם מה שאנחנו מחפשים בכל אדם שמצטרף לצוות שלנו שיצטרף אלינו.


*לקיחת אחריות – מיקוד שליטה פנימי.
התפיסה שלנו היא שאנחנו אחראים לתוצאות שלנו בחיים ולתוצאות שהלקוחות שלנו משיגים. אנחנו דורשים מכל אחד מהצוות לחיות באחריות אישית קיצונית.
אמירות כמו "הלקוח פשוט בלתי נסבל, אי אפשר לצאת איתו ראש" לא עוברות אצלנו,
"לא הצלחתי להבין בדיוק מה יזיז אותו מהעמדה שלו ולמצוא פתרון" – כן.

*ניסיון
– התפקיד מתאים למי שכבר יש לו ניסיון של לפחות שנה בעבודה בתחום אל מול לקוחות בעולם השיווק עם עדיפות לדיגיטל.
– ניסיון בניהול 30 לקוחות קטנים & בינוניים במקביל
– היכרות עם שפה ומונחים שיווקים + יכולת בניית אסטרטגיה בסיסית
– היכרות והבנה בסיסית בקמפיינים

*היכרות עם מערכות
1.היכרות בסיסית עם פייסבוק BM, לא ניהול קמפיינים, ניתוח והבנה – חובה
2.גוגל Adwords (חיפוש, רימרקטינג) לא ניהול קמפיינים, ניתוח והבנה – חובה

התפקיד כולל (חלק מהכישורים יירכשו בעזרת הכשרות פנימיות):
– פגישות אפיון עם לקוחות ויצירת בריפים, בניית אסטרטגיה ראשונית
– תקשורת שוטפת מול הלקוח
– ריכוז כלל האינטראקציות מול הלקוחות והפיכתם לתהליכים יישומיים
– ריכוז כלל המשימות לצוות ותעדוף אל מול דחיפות של הלקוחות
– פתרון משברים

בגדול,
חושבים הרבה,
מפצחים הרבה,
מדברים הרבה,
מנסים הרבה,
מתקנים הרבה.

*****
העבודה בתל אביב,
משרה מלאה.
*****

דברים מגניבים שקורים בעבודה איתנו:
-גישה ותקשורת ישירה עם האנשים המובילים בתחומם בישראל
-לומדים מלא (אבל מלא)
-סביבה דינאמית, צעירה, מתפתחת
-התפתחות אישית – לאחר חצי שנה בתפקיד, גישה לקורסים שונים שאנחנו שותפים בהם, מעבירים או לוקחים בהם חלק.
-לוקחים חלק בכנסים ואירועים

תכלס…
אנחנו מחפשים מישהו שיוביל יחד איתנו את הפעילות של המלין לרמה הבאה בשירות. מישהו שיגיע להתפתח, לגדול ולהוביל.

האורך של המודעה הוא הסינון הראשוני,
ככה שאם שרדת מודעת דרושים של מעל 700 מילה,
לקרוא אתה בטוח אוהב ?,
אם אתה אוהב גם להיות בקו הראשון יחד עם הלקוחות והטקסט דיבר אלייך,
כאן למטה יש לינק לשאלון גוגל דוקס מקדים לשיחת טלפון.

שאלון התאמה