קריירה | גיוס קופירייטר

חברה גדולה בנויה על התשתיות שלה, חברה קטנה, על האנשים שלה. אנחנו מאפשרים לכל אחד לבנות לעצמו את האפיק קריירה המתאים עבורו על מנת לבנות את עצמו תוך כדי העבודה אצלנו. אנחנו מבינים שבעולם של היום כבר כמעט ואין עובדים שרק "נאמנים למקום העבודה", היום הנאמנות הנדרשת היא כפולה, מצד אחד, להיות נאמן למקום העבודה אבל מצד שני גם להישאר נאמן לעצמי ולשאיפות שלי. המטרה של המלין היא זו בדיוק. להיות פלטפורמה, יצירת קורלציה בין החזון של החברה והחזון האישי של הצוות.

התרבות שלנו

על התפקיד

שלום לך,
שניה לפני שאנחנו נכנסים לדיטיילס והפרטים הטכניים על התפקיד,
כשאנחנו אומרים קופירייטר, למה אנחנו מתכוונים?!

הלב של התהליכים השיווקים שהמלין בונה ומתפעלת הוא קופי חכם מבוסס פסיכולוגיה שיווקית. החברה נשענת על יצירת מסר חזק ורק לאחר מכן ביצוע טכני והזרמת Traffic.
לגישתנו, הקופירייטרים הם "סיירת המטכ"ל" של החברה והם מובילים את התהליכים.
הקופירייטר אחראי על מציאת ה-Big Idea עבור הלקוח, אפיון הזדמנויות חדשות, חשיבה אסטרטגית על עטיפת המוצר (הצעה אולטימטיבית), הגדרת המסרים השיווקיים בכלל המדיות השונות ובתשתיות האתר ודפי הנחיתה וכתיבה תכלס של הכל.
בסופו של יום, אנחנו מסתכלים על עצמנו בהמלין כ-"סמנכ"ל שיווק חיצוני" עבור חברות קטנות ובינוניות והקופירייטרים הם חוד החנית שאחראים על "פיתוח עסקי" באמצעות שיווק ללקוחות של המלין.

דרישות התפקיד:
*מאוהב באמת או מאוהב ברעיון?
יש הרבה אנשים שמאוהבים ברעיון של כתיבה, מעט מהם באמת אוהבים לכתוב ורואים את זה כמשהו בלתי נפרד מהם.
אנחנו מחפשים מישהו *שבאמת* אוהב לכתוב ועושה\רואה את עצמו עושה את זה מספר שעות ביום כחלק מהשגרה שלו.

*אנתרופולוג ופסיכולוג
בעינינו, העבודה של הקופירייטר היא לא "כתיבה יפה".
הכתיבה של הקופירייטר היא עטיפה של "כתיבה יפה" המבוססת על מסר מדויק שמניע ומזיז.
הקופירייטר שאנחנו מחפשים הוא קופירייטר שהוא למעשה חוקר אנושי ופסיכולוג.
מישהו שכותב בהתאם למערכת הפעלה שנמצאת במוח האנושי בכמה מאות אלפי שנים האחרונות.

ולכן, מי שיצטרף אלינו צריך להכיר ולשלוט בעקרונות הפסיכולוגיים השונים (scarcity, urgency, proof, future pacing וכו')

*רעב לגדילה ומדידה!
עם כמה שזה נשמע מצחיק.. אנחנו מחפשים מישהו שחייב למדוד דברים, חייב לשפר, חייב לגדול, לפתח ולהתפתח.
אחד מהערכים המרכזיים בחברה הוא Stay Hungry, Stay Foolish,
צניעות עם רעב אינסופי לשיפור וזה גם מה שאנחנו מחפשים בקופירייטר שיצטרף אלינו.

*לקיחת אחריות – מיקוד שליטה פנימי.
כמו שאמרתי מקודם, אנחנו מסתכלים על עצמנו כסמנכ"ל שיווק חיצוני עבור עסקים.
התפיסה שלנו היא שאנחנו אחראים לתוצאות שלנו בחיים ולתוצאות שהלקוחות שלנו משיגים. אנחנו דורשים מכל אחד מהצוות לחיות באחריות אישית קיצונית.
אמירות כמו "הלקוח יבש, אין מה לכתוב" לא עוברות אצלנו,
"לא הייתי מספיק יצירתי כדי למצוא פתרון" – כן.

*אהבה לפאזלים
שיווק הוא פאזל עם מספר חלקים לא ידוע בגודל לא ידוע.
מי שמצטרף אלינו לצוות צריך לאהוב לפתור פאזלים.
אם אתה משתגע מזה שאתה לא מוצא את הפתרון ואז אתה מוצא את עצמך ב-2 בלילה מחפש באיזה בלוג שכוח אל את הפתרון – כנראה שהמקום שלך איתנו!

*אוטודידקטיות
למרות שהעקרונות הפסיכולוגיים הם נצחיים,
ה-"איך" השיווקי הוא דבר דינאמי שמשתנה כל הזמן – על מנת להיות ברמה הגבוהה ביותר צריך לא להפסיק ללמוד.

*שיטתיות
בהתחלה אנחנו עושים, טועים, נופלים.
ברגע שהצלחנו, אנחנו עוצרים הכל והופכים את ההצלחה לשיטה ולא לפוקוס.
חשוב לנו שמי שמצטרף אלינו לא יפחד מ-נהלים, מ-מתודולוגיות, מ-שיטתיות ומ-חזרתיות.

*ניסיון
למרות שתהיה הכשרה פנימית על קופי אצלנו,
התפקיד מתאים למי שכבר יש לו ניסיון של לפחות שנה בכתיבה וכתב לפחות 40-70 פרומואים שיווקיים (דפי נחיתה, מכתבי מכירה וכו').

התפקיד כולל (חלק מהכישורים יירכשו בעזרת הכשרות פנימיות):
-פיצוח מסרים שיווקיים: בניית אסטרטגיית אוקיינוס כחול ופיצוח Big Idea עבור קמפיינים שיווקיים
-יצירת הצעות אולטימטיביות עבור הלקוחות (עטיפות מוצר חכמות)
-כתיבת מסרי "משיכה" (Hooks) בהתאם למוצר
-כתיבת קופי לדפי נחיתה
-כתיבת קופי ומסרים קצרים לבאנרים
-כתיבת קופי למודעות פייסבוק
-כתיבת מיילים שיווקיים וניהול רשימות תפוצה
-כתיבת מסרים לצ'ט בוטים
-לימוד והסתגלות לשינויים בפלטפורמות הפרסום השונות
-פגישות עם לקוחות והתנעת תהליכי אסטרטגיה שיווקית

בגדול, חושבים הרבה, מפצחים הרבה, כותבים הרבה, מנסים הרבה, מתקנים הרבה.
*****
העבודה בתל אביב, משרה מלאה.
*****

תכלס…
אנחנו מחפשים מישהו שיוביל יחד איתנו את חטיבת הקופי בהמלין. מישהו שיגיע להתפתח, לגדול ולהוביל.

האורך של המודעה הוא הסינון הראשוני,
ככה שאם שרדת מודעת דרושים של מעל 700 מילה,
לקרוא אתה בטוח אוהב 🙂
אם אתה אוהב גם לכתוב והטקסט דיבר אלייך,
כאן למטה יש לינק לשאלון מקדים לשיחת טלפון.

שאלון התאמה