*רעב לגדילה ומדידה !
אנחנו מחפשים מישהו שחייב למדוד דברים, חייב לשפר, חייב לגדול, לפתח ולהתפתח.
אחד מהערכים המרכזיים בחברה הוא Stay Hungry, Stay Foolish,
צניעות עם רעב אינסופי לשיפור וזה גם מה שאנחנו מחפשים במנהלי הקמפיינים שלנו.
*לקיחת אחריות – מיקוד שליטה פנימי.
אנחנו מסתכלים על עצמנו כמנהלי שיווק חיצוניים אך אינטרגרליים עבור עסקים.
התפיסה שלנו היא שאנחנו אחראים לתוצאות שלנו בחיים ולתוצאות שהלקוחות שלנו משיגים. אנחנו דורשים מכל אחד מהצוות לחיות באחריות אישית קיצונית.
אמירות כמו "חגים עכשיו אז אין לידים" ו-"התחום תחרותי" לא עוברות אצלנו,
"לא הייתי מספיק יצירתי כדי למצוא פתרון" כן.
*אהבה לפאזלים
שיווק הוא פאזל עם מספר חלקים לא ידוע בגודל לא ידוע.
מי שמצטרף אלינו לצוות צריך לאהוב לפתור פאזלים.
אם אתה משתגע מזה שאתה לא מוצא את הפתרון ואז אתה מוצא את עצמך ב-2 בלילה מחפש באיזה בלוג שכוח אל את הפתרון – כנראה שהמקום שלך איתנו!
*אוטודידקטיות
שיווק הוא דבר דינאמי שמשתנה כל הזמן – על מנת להיות ברמה הגבוהה ביותר צריך לא להפסיק ללמוד.
*שיטתיות
בהתחלה אנחנו עושים, טועים, נופלים.
ברגע שהצלחנו, אנחנו עוצרים הכל והופכים את ההצלחה לשיטה ולא לפוקוס.
חשוב לנו שמי שמצטרף אלינו לא יפחד מ-נהלים, מ-מתודולוגיות, מ-שיטתיות וחזרתיות.
*ניסיון
התפקיד מתאים למי שכבר יש לו ניסיון של לפחות שנה בניהול קמפיינים בפייסבוק.
*היכרות עם מערכות
- פייסבוק BM
- Google Tag Manager ו-Google Analytics
- גוגל Adwords (חיפוש, רימרקטינג)
התפקיד כולל:
-בניית אסטרטגיית טראפיק באמצעות פייסבוק
-הקמת קמפיינים שיווקיים
-כתיבת קופי למודעות
-ניהול קמפיינים, מדידה, ניתוח ואופטימיזציה
-הפקת דו"חות שבועיים
-חיבורים טכניים בין מערכות – זאפייר
-פתרון משברים
-לימוד והסתגלות לשינויים בפלטפורמות הפרסום השונות
*****
העבודה בתל אביב,
משרה מלאה.
*****
תכלס…
אנחנו מחפשים מישהו שיוביל יחד איתנו את חטיבת הטראפיק בהמלין. מישהו שיגיע להתפתח, לגדול ולהוביל.
אם הטקסט דיבר אלייך, כאן למטה יש שאלון מקדים לשיחת טלפון.
מילוי השאלון עשוי לקחת זמן ובנוי לרציניים בלבד ?.